Monday 31 October 2011

untitle :D

time time baru lepas hujan neh aku teringat time aku exam kat sekolah dulu . meniru dah jadi satu kebiasaan kan ? bhahha aku lah salah sorang yg takkan  ketinggalan dalam bab bab mcm neh . (nampak tak teruk aku tu kuikui)

nak dijadikan cerita , time aku form5 aku rasa the suckiest year ever la utk aku . mcm mcm hal jadi . ponteng kelas ponteng sekolah kene tangkap dgn cikgu sume complete . parents lebey 10 kali kod kua masok sekolah aku tu . tapi sume tu dah lepas , pengalaman jelah aku dapat :)

neh aku nak cerita time ujian biasa jea kod aku tak egt sgt , aku mcm biasa la tiru meniru sampai laa ad kawan kelas aku sorang neh p record aksi aku tu . kahkahkah tp aku tak cuak sebab aku dah biasa kene pgl kat pejabat so cool lah . tapi aku pelik yg record dgn aku tu budak laki . tp awat dy dengki sgt dgn aku yea ? emh myb sbb aku ramai kawan laki and tak bercampur budak kelas aku tu kod (wallahualam) , tapi yang pasti mana yang aku taw dy neh anti sikid dgn perempuan .

tu lah tak ramai kawan perempuan gini la jadiny . itu pun ada org nak dengki . ap lah . bukan aku cari gado kea buad onar kea , cehh . hahah ntah aku pun tataw nape ramai kawan perempuan yg aku jmp rate rate anggap aku neh mak hanyamm dorang . wtf -.- aku taw aku senang nak bawak kua kete tp aku neh bukan teksi . aku taw aku neh ramai kawan laki tapi bukan utk supply kat korang . despradoo lah .

heran jugak aku kdg kdg , aku kua dgn laki dorang ckp aku giniginigini . tapi bila dorang kua dgn lelaki lelaki dan lelaki ibarat perempuan 2 nisbah 8 lelaki seap tergegeh sakan tadak pulak aku nak p buad cerita . ahcoi sume boleh nampak , gegals2 kat lua sana yg dok mengata blkang aku tu lagi cun tiptop senang cita perfect , tp aku neh yg sakai laut takdak benda pun hangpa nak kutuk .

ntah lah . yg aku pasti skrng aku dah happy sikid dgn life aku skrng :)
takesah lah sape nak ckp aku mcm mn skali pun , aku tetap aku .

No comments:

Post a Comment